۴ پاسخ

مال چندین سال پیش همینجوری شد هم از بالا میزد هم از پایین چندین بار هم خودم دونه هاشو که نوکش تیز میشد میترکوندم چرکاش خالی میکردم آخر سری یکیش پایین پلکم مونده مثل سنگ سفت شد اونو مجبوری دکتر چشم رفتم دراوردش...دکتر چشم کار خاصی نکرد یادم نمیاد بیحسی چیزی زد یانه...فقط یادمه گفت از داخل چشمم برش میزنم تا مشخص نشه...مال من پایین پلکم مونده بود نیم ساعت هم طول نکشید

من خودم دقیقا همینطوری شدم چن ماهه پیش الانم روی چشمم مونده
میخاستم جراحی کنم دکترگفت بیشتر پلکت خراب میشه
هیچی همینطوری موندم بازبرم یک دکتردیگه یاباهاش کناربیام

اره منم دیدم چند نفر اینجوری شدن جراحی کردن خوب شده

من همچین تجره ای نداشتم اما دخترم ۶ ماهه بود آشغال رفته بود چشمش. تو یک هفته هرچی قطره زدیم و هرکارس کردیم در نیومد چشمش قرمز شده یود انقدر اذیت بود عصبی شده بود. دیگه دکتر برد اتاق عمل درش آورد ولی بسهوشی خیلی کم میزنن کلا شاید نیم ساعت طول کشید کاراش

سوال های مرتبط