۹ پاسخ

میتونی بدی تراشش بدن هم انگشتر ازش میتونی داشته باشی هم پلاک

حیفه بفروشی خیلی نازه
منم یک سنگ داشتم هدیه بود
رفتم دادم پلاک کردن برام سه سال پیش شد ۳۰۰تومن هزینش

واسه فروش قیمتی ندارع ولی میتونی گردنبندش کنی

اصن نفروش خیلی خوشگله باهاش گوشواره و گردنبند درست کن

ببر ببین چقد ارزش داره ب نظرم ک داشه باشه آخه خیلی خوشگله

اگر خواستی بفروشی قیمتش بگو شاید من بردارم.

قیمت ان چنانی نداره بده انگشتر کنن

خیلی خوشکله بده برات یه انگشتر یا پلاک درس کنن

چقدر قشنگه 😍 بده برات گردنبند بسازن خیلی قشنگ میشه

سوال های مرتبط