تو شیردهی فست میشه گرفت؟؟؟؟?

۳ پاسخ

نه نگیر ضعیف میشی

ضعیف میشی بزار برای بعد ، منکه هر بار شیر میدم احساس میکنم قندم افت میکنه

اره دیگه بچه تون بزرگه ، منم میگیرم

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۲ سالگی