۳ پاسخ

کالاندولا خوبه

من اینو میزنم به دخترم خیلی خوبه

اما اگه سوختگی زیاده سودوکرم بزن

عزیزم فقط خشکش کن و پودر بچه بزن بهش روزی چند مرتبه درجا خوب میشه

سوال های مرتبط