۳ پاسخ

اگه از ۳۷ بالاتر نرفت ۶ ساعتش کن الکی استامینوفن به بچه نده

۲۴ ساعت اول ۴ ساعتی بده ۲۴ ساعت دوم ۶ ساعتی بده ...انشالله که دیگه تب نمیکنه ولی برای احتیاط من شب سوم هم فقط موقع خوابش بهش میدم

فعلا چهار ساعت ادامه بده تا عصر اوکی میشه

سوال های مرتبط