۸ پاسخ

منم خیلی میترسم

دقیقا منم میترسیدم ولی خیلییی راحت بود شکر خدا

واسه دختر من ک خیلی سنگین بود نصف شب داشت تو تب میسوخت. بچه ها فرق دارن باهم

الهی شکر پسر منم هفته ی دیگه باید برنه

خداروشکر برای ما هم سبک بود

آره خداروشکر سبک بود

خداروشکر برا ماهم خوب بود

منم میترسم همه بد میگن 🙄

سوال های مرتبط