وااا کی همچین چیزی گفته ..الان مثلا تولید بشه به چه دردت میخوره .بعد زایمانت اولسن شیرت آغوزه و برا بچه خیلی مفیدع نکران نباش
مگه چطور قراره تولید بشه
واسه منم نشده
نرمالش اینه وقت دنیا اومد با جدا شدن جفت غدد شیریت شروع به ترشح کنن
و خارج بشه شیر
و اونا ک قبلش میاد بیرون شیر
یا فشار میدن این نرمال نیست هرمونی چیزی شنیدم زیاد دارن باید برن کنترل کنن
فشار دادنم ک کلا خطا ترین کار ممکنه
تشکیل که شده قطعا
درستش اینه که بعد تولد راه بیوفته
از الان ترشح داشته باشی که تا تولدش هرچی آغوز هست میره تموم میشه
من تازه دیشب یه کوچولو نوک سینم خیس شد تا الان هیچی نیومده بود
ماله منم نیست
من تازه تو ۳۰ هفته متوجه شدم
عجله نکن برای همه ک یکی نیست
برا بعضیا اصلا نشون نمیده ولی بوقتش تولید میکنه نگران نباش
همه مثل هم نیستن عزیزم...
برای منم نشده
من تا الانم نشده
والا من سه تا دارم ندیدم تا بعد دنیا اومدن بچه بدن ها متفاوته
تولید نشده ولی قرار نیس برا همه از سینه بیاد بیرون ک
من بچه اولمم تا روز زایمان هیچ خبری نبود بعداز زایمانم چن قطره اغوز دادم ب نینی
تا ۳روز شیر نداشتم بعدش شیرم اومد
وقتی بچه به دنیا بیاد میاد
نگران نباش ... من دیشب متوجه شدم از سینه م اومد.
منم ندیدم چیزی🙄
واسه منم نشده والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.