من جفتش باهم ۵ تومن
سلام عزیزم منم عین شما ساک خالی دید شما رفتی سونو قلب؟ خوب بود ؟
سونو 3500
ازمایش 1800
دیروز انجام دادم
نمیدونم فقط غش کردم ب عکستون ای خدا دخترتون چقدر نازه ماشالا خداحفظش کنه❤️
من ۹ خرداد نوبت گرفتم
سونو ۲۸۰۰ آزمایش ۱۸۰۰
من ان تی ۱۷۰۰شد آزمایشش دکترم گفت لازم نیست
ببخشید ان تی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.