۱۱ پاسخ

عزیزم منم 6 هفته قلب تشکیل نشده بود 8 هفته رفتم همه چی خوب بود خداروشکر توام نگران نباش یه هفته دیگه بری اوکیه 🤍

سه روز دیگه مجدد سونو بده

زوده دختر ۶ هفته خورذه ای هستی جنین داری ولی قلب تا ۹ هفته هم شده دیرتر تشکیل میشه

زود رفتی ی هفته دیگه برو ایشالا اکیه

عزیزم ۶هفته ای یکم زود رفتی حتی تا۸هفنه راه داره ذهنتو درگیرنکن

۳ روز دیگ سونو واژینال برو

۸ هفته ب بعد برو زود رفتی

زود رفتی نوشته ۳ روز دیگه تکرار بشه اما بزار یه هفته دیگه برو که قطعی باشه جوابش

الان فک کنم ۶ هفته است توی سونو زده ۶ هفته زوده ۸ هفته باید بری

فکر میکنم زود رفتی گلم انشاالله چیزی نیست

زود رفتی شاید لقاح دیرگرفته

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوقیم🤩😘 مامان فندوقیم🤩😘 هفته هجدهم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌وهفتم بارداری