عزیزم منم 6 هفته قلب تشکیل نشده بود 8 هفته رفتم همه چی خوب بود خداروشکر توام نگران نباش یه هفته دیگه بری اوکیه 🤍
سه روز دیگه مجدد سونو بده
زوده دختر ۶ هفته خورذه ای هستی جنین داری ولی قلب تا ۹ هفته هم شده دیرتر تشکیل میشه
زود رفتی ی هفته دیگه برو ایشالا اکیه
عزیزم ۶هفته ای یکم زود رفتی حتی تا۸هفنه راه داره ذهنتو درگیرنکن
۳ روز دیگ سونو واژینال برو
۸ هفته ب بعد برو زود رفتی
زود رفتی نوشته ۳ روز دیگه تکرار بشه اما بزار یه هفته دیگه برو که قطعی باشه جوابش
الان فک کنم ۶ هفته است توی سونو زده ۶ هفته زوده ۸ هفته باید بری
فکر میکنم زود رفتی گلم انشاالله چیزی نیست
زود رفتی شاید لقاح دیرگرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.