خانما میشه بگید این سونو یعنی جی!یعنی دوتان!

تصویر
۸ پاسخ

دوقلو داری ولی5روز باهم فرق دارن زودم رفتی چیزی ندیده دوهفته دیگ برو

انشالله به سلامتی به دنیا بیان

عزیم فقط مراقب خودت باش منم حامله شدم بعد ۷ هفته رفتم سونو شب قبلش به خون ریزی افتام گفتن بچه ات تشکیل قلب نشده باید کورتاژ کنی الان ۷ ماه گذشته در انتظار بچه ام و الان ۷ روز تاخیر پریودی دارم دعا کنین حامله باشم

سونو شکمی یا واژینال ؟

خیلیییی زود رفتی عزیزم، هفت و نیم هفتگی برو

اره دوتان،اونجا نگفت؟!

اره عزیزم مبارکت باشه دوقلوان

بله مثل اینکه

سوال های مرتبط

مامان نمک مامان نمک روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 👧🏻همتا🩷 مامان 👧🏻همتا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری