دوقلو داری ولی5روز باهم فرق دارن زودم رفتی چیزی ندیده دوهفته دیگ برو
انشالله به سلامتی به دنیا بیان
عزیم فقط مراقب خودت باش منم حامله شدم بعد ۷ هفته رفتم سونو شب قبلش به خون ریزی افتام گفتن بچه ات تشکیل قلب نشده باید کورتاژ کنی الان ۷ ماه گذشته در انتظار بچه ام و الان ۷ روز تاخیر پریودی دارم دعا کنین حامله باشم
سونو شکمی یا واژینال ؟
خیلیییی زود رفتی عزیزم، هفت و نیم هفتگی برو
اره دوتان،اونجا نگفت؟!
اره عزیزم مبارکت باشه دوقلوان
بله مثل اینکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.