به من دکترم گفته و حداقل دوماه دارم میخورم حالمم خوبه تو آزمایشامم همه چی نرماله.
من اکتی ناتال میخورم که امگا داره مخصوص روزانه تا یه ماه پیش،هر روز میخوردم الان که خیلی گرسنه میشم یک روز در میان
من...
هر روز چرا؟دو بار در هفته کافیه
من بجاش گردو میخورم
هفته ای یکباره دکترم گفت بخورم
یک روز در میون میخورم
من هر روز میخورم
من یک روز در میون
ولی شرایط هرکس کاملا فرق میکنه با توجه به نیازش
من هر روز میخورم
هر روز خوب نیست
من ک هر روز نمیخورم یک روز در میون همراه با غذا میخورم
منم هرروز میخورم چون کلا ماهی نمیخورم
من هفته دوبار میخورم
من هفته ای دوبار
منم هر روز میخورم . از ۱۴ هفته .
از دو دکتر خیلی خوبم پرسیدم گفت عالیه خوردنش
من هروز میخورم
هرروز ک نباید خورد هفته ای دوبار
هفته ای دوبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.