۱۲ پاسخ

بستگی به وزن بچه و نیاز بدنت که تو ازمایش نشون میده
برای پسرم یه روز درمیون خوردم اخراش هر روز
فعلا هفته ای یبار گفته تا سونو وزن ببینم تغییر میده

من بعد هفته ۲۰ گفت دیگه نخورم.گفت زیاذیش بچه رو پیش فعال میکنه

من یک روز در میون میخورم

بمن نداده اصلا

چون وزن خودتم بالا میبره

هفته ی دوتا باید خورد

منم دکترم امگا۳ ۵۰۰ برام نوشته روزی یدونه

من دو روز در هفته واسم نوشته که بخورم

من یه ماه تقریبا هر روز خوردم.جدیدا دکتر یه درمیون نوشته برام که بخورم

دکتر باید بگه . به من گفته هفته ای دو بار

من هرروز میخورم دکتر نوشته

دکترت مگه ننوشتت؟

سوال های مرتبط

مامان اَبرا🌥 مامان اَبرا🌥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسمل👶💙 مامان پسمل👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وسوم بارداری