من ۳۱ سالمه
یدونه دارم و اصلا ب فکر دومی نیستم
مگراینکه ناخواسته بشه
عالی بخدا
من یک عدد
من
یکی دارم و تازه گفتم زووودم بود بچه ام 🤣
منم کنجکاوم تایپینگ قبلیتو بگی دوباره پاکش کردی
یکی دارم
من ۲۷ یه دونه دارم
من ۳۶سالم دو تا پسر دارم پسر بزرگم ۱۶ساله هست .کوچیکه هم دو ونیم ساله . اما هر کس سنم رو میپرسه باور نمیکنه قیافه ام به ۳۶نمیخوره کوچیک تر نشون میده.
من چند روز پیش وارد ۳۰سال شدم.دوتا دختر دارم
من سی سالمه دوتا دارم
من ۳۸ سالم یک دختر دارم ، یعد از ۱۴ سال تصمیم گرفتم بچه بیارم
یه پسر و یه دختر دارم
من ۲۴سالمه دوتادارم
من یه دونه دارم کافیه ۳۲ سالمه
من یه دونه دارم ۲۹ سالمه
دوتا دارم
من ۳۰ و سه تا هم دارم خداروشکر
من یدونه دارم
امسال 28میشم هفته دیگه میشن دوتا خدا بخواد
دو هفته دیگه میشن سه تا 🥹
من اخرای ۲۸ سالگیمم
یه دختر دارم و باردارم هستم
۲۸یه پسر دارم😍
یکی عزیزم🩵
من تازه ۲۹ سالم شده .. یدونه دارم
با اون تاپیک قبلی ک گذاشتی دوتا کافیه دیگ نذار باردار بشی خیلی ناراحت شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.