۵ پاسخ

من خوردم یه سه سال پیش خیلی هم راضی ام بعد اون وزنم درست شد

چند وقت پیش رفتم عطاری واسه چاقی دارو بگیرم کلی دارو برام گذاشت از ماشفیت ک اینجا تو گهواره مامانا تبلیغش میکنن تا گین اپ و معجون بو علی و..... گفت ببین دارو زیاد دارم ولی اصلا هیچ کدوم پیشنهاد نمیدم چون میدونم چه عوارض وحشتناکی داره یکیش پوکی استخونه.البته خودمم قبلا دو بار از این دارو های چاقی خورده بودم فقط همون مدت چاق میشم سریع برگشت میزنه وزنمم.
منو ک از خریدش منصرف کرد خدا خیرش بده دیگ با استخونام باید رفیق باشم😜

من خوردم خوب بود هیکلم و اشتهام و اعتماد ب نفسم خیلی عالی شده بود انرژی و انگیزه خیلی بالایی پیدا کرده بودم به همه کارام می‌رسیدم تازه وقتم اضافه می‌آوردم کلی با بچم بازی می‌کردم
ی مدت قطع کردم از اشتها افتادم و باز دوباره مثل قبل بی انرژی و بی اشتها و بی اعصاب شدم و شروع کردم ب لاغر شدن
من کلا زیاد تمایل ب غذا خوردن ندارم و همینکه غذا نمیخورم لاغر میشم متاسفانه
الان باز دوباره تازه شروع کردم ب خوردن
بنظرم قرص خوبیه من راضیم ازش
فقط بديش اینه ک ثابت نمیمونه نمیدونم چرا وقتی قطع میکنم تا یک ماه بعدش لاغر میشم دوباره و از اشتها میوفتم 🥲🥲

شوهر من میخورد چطور

برای چیه

سوال های مرتبط