۱۳ پاسخ

من ۶۰۰میدم

من ۷۰۰ دست پا دادم
البته کوتاهه برامن

خوب گرفته والا عید یه تومن دادم

چقدر زیاد من میرم کاشت ۸۰۰ ترمیم ۵۰۰

چه زیاد من 500 میدم

یا ابولفضل کدوم شهر و منطقه
من دوسال ناخن نذاشتم

چخبره

من ۵۰۰ کاشت ترمیم ۴۰۰

چقد زیاد

طرف ما بهترین ترمیم ۵۰۰

واییی چ خبره طرف ما کاشت رو میگن ۶۰۰

وای چقد زیاد پیش ما ۵۸۰ بهترین مواد کیفیت

چ‌ زیاد گرفت

سوال های مرتبط

مامان ડꫝꪖꫝꪖꪀ🫅🏻 مامان ડꫝꪖꫝꪖꪀ🫅🏻 ۱۷ ماهگی