۲ پاسخ

من بچهام معمولا تو ۱۵ روز ۵۰۰ گرم اینا اضافه میکنن
درماه ۹۰۰ گرم
بنظرم برای ۲۰‌روز که شده کمه
بازم بستگی داره ازکی داری شیرخشک میدی
بجزاون شیرخودتم چرب نیس

اره وزنش خوبه

سوال های مرتبط