ن باب خوبه ماشالله
تخم مرغ ابپز هرروز بخور بزور
ن خوبه من ۲۹ هفته۱۳۰۰ بود
اتفاقا وزنشون خوبه چون دوقلو داری
برای تک قلو ۱۲۰۰ هس
من ۲۸هفته و ۲روز وزنش ۱۱۵۰بود گفت خوبه
عزیزم این معجون رو درست کن و بخور انشالله نی نی ها خوب وزن میگیرن
نرماله وزنشون
برا تک قلویی تو این هفته باید ۱۲۰۰ باشه ولی دوقلویی برا شما ماشالا بنظرم خوبه
وزنشون خوبه عزیزم ولی اگه میتونی از الان به بعد بیشتر چیزایی بخور که برا وزن گیری بچه خوب باشن😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.