من خیلییی اسم عماد دوست دارم خیلی
اونایی که میگین عماد قدیمیه
مکه کیان جدیده؟😐
اصلا مگه اسم ها ساختگی هستن که جدید و قدیم داریم؟
کیان که خیلییی قبل بوده و الان مد شده
فقط مد و غیر مد میشه قدیم و جدید😅😅
کیان، فارسیه
کیان قشنگ تره
عماد قدیمیه کیان خوبه
کیان
کیان 😍
کیان
عماد قدیمی شده
کیان
کیان ،عماد قدیمیه
دوتاش قشنگه. منم عاشق اسم عمادم. ولی خب عموم آدما دوست ندارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.