دوستان اسم کیان یا عماد
من عماد دوس دارم
باباش کیان

۱۰ پاسخ

من خیلییی اسم عماد دوست دارم خیلی



اونایی که میگین عماد قدیمیه
مکه کیان جدیده؟😐
اصلا مگه اسم ها ساختگی هستن که جدید و قدیم داریم؟


کیان که خیلییی قبل بوده و الان مد شده

فقط مد و غیر مد میشه قدیم و جدید😅😅

کیان، فارسیه

کیان قشنگ تره

عماد قدیمیه کیان خوبه

کیان

کیان 😍

کیان
عماد قدیمی شده

کیان

کیان ،عماد قدیمیه

دوتاش قشنگه. منم عاشق اسم عمادم. ولی خب عموم آدما دوست ندارن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان رئوف مامان رئوف ۱ ماهگی
مامان لیام 🩵 مامان لیام 🩵 ۶ ماهگی
مامان فراز مامان فراز روزهای ابتدایی تولد
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری