۲ پاسخ

چه جوری تو انجمن تهرانی ها پیام میزارید

من تهرانپارس با انژیوکت سوراخ کردم و عالی بود اصلا متوجه نشد و ببعدم اصلا عفونتی و..نکرد...بنظرم ارزش داره بری

سوال های مرتبط

مامان ارشیدا و تودلی مامان ارشیدا و تودلی هفته سیزدهم بارداری