بله میشه
اره من با همین روش ۱۵کیلو کم کردم
بله پروسه لاغری بیشترش تغذیس بعد ورزش و تحرک
اصلللل لاغرس کم کردن غذاست نه باشگاه
اره کم بخورتا جایی ک امکان داره قند و حذف کن سریع لاغر میشی ولی ی شک ب بدنت بده ی چن روز شیرینی و قند هیچی نخور
اره من همینجوری ۵ کیلو کم کردم
آره ۸۰ درصد راهو رفتی
بله من با کم خوری خوب کم کردم
آره من فست میگیرم هروقت میخوام وزن کم کنم
بله میشه کم خوری
بله با رژیم فست خیلی راحت میتونید وزن کم کنید من گروه رژیم داخل روبیکا دارم دوست داشتی خوشحال میشم تشریف بیارید
چند کیلویی؟
بله من همیشه همینطوری کم میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.