۱۸ پاسخ

بستگی به توانایی جسمی وروحی خودت داره نمیشه قضاوت کردهردوزایمان دردای خودش داره بدن بابدن فرق داره مثلن من دردتحمل نمیکنم رفتم سزراین

سزارین والسلام طبیعی چندشه و گشاد میشی اینجا خانمای گهواره میگن بنظرم اصلا طبیعی نرو

سزارین قطعا دردش خیلی کمتره

به نظرم هر دوش سخته و درد داره بستگی به خودت داره من اصلا طبیعی رو دوست ندارم تجربه کنم

طبیعی زایمان کردم خدایی زیاد درد نکشیدم چرا چون قبلش تو خونه کم کم دردام شروع میشد کارامو. کردم ورزش کردم تحرک که داشتم درد زیاد حس نمیکردم فقط موقع به دنیا اومدنش بود که ۵دقیقه هم نشد

کاش نباید زایمان میکردیم بنظرم جفتش سخته

خب من زایمان سزارینو تجربه نکردم که بخوام بگم کدوم بهتره، بدن هرکسی هم متفاوته
زایمان اولم طبیعی بود بازم طبیعی میخوام
ماما همراه گرفتم انشاالله بتونم راحت زایمان کنم

منم بعدازکلی تحقیق ومشورت باماما طبیعی روانتخاب کردم.طبیعی بدون درد

من بارداری اولمه و سزارین رو انتخاب کردم چون برای بدنم ارزش قائلم دوست ندارم درد بکشم تا بچم بدنیا بیاد.

هر دوتا سخته و درد داره ولی من از سزارین میترسم فیلمشم دیدم دیگه بدتر شدم به نظرم طبیعی بهتره چون یه بارم تجربش کردم

سلام عزیزم من اول درد طبیعی کشیدم بعد سزارین شدم بنظر من بهتره سزارین کنی

من خودم انتخابم طبیعیه مگر اینکه آخر سر اتفاقی پیش بیاد که مجبور بشم برم سزارین

عزیزم بستگی به خودتون داره من از اول انتخابم سزارین بود، الانم راضی ام بازم برگردم عقب سزارینو انتخاب میکنم🥰

من خیلی تحقیق کردم راجع به هر دو
سزارین سر تاریخ میری
بی استرس میری داخل
و با بچه برمیگردی
سختیش درد شکمی تا ده روز
موندن جای بخیه تا آخر عمر
از بی حسی در اومدن و کمر درد و سر درد بعدش ک با کافئین کنترل میشه
طبیعی اصولا با درد میری
پروسه طولانی تری نسبت ب سزارین
ولی دردش در لحظه ک بچه دنیا اومد تموم میشه
سختیش تخلیه رحم بعد زایمان
ک شکم فشار میدن
و بخیه ک میزنن و خونریزی یکم بیشتر
اگر آستانه دردت بالا طبیعی بعدش خیلی راحت تر
اگر نمیتونی و از لحاظ روحی شرایطش نداری
سزارین انجام بده

بی شک سزارین طبیعی ریسک و سخت تره

بدن با بدن فرق داره
یکی قویه یکی سست درد
هر کدومش درد خودش رو داره
نمیدونه آدم چی پیش میاد

اول بستگی به بدن خود داره
هر کدوم درد و دردسر خودشو داره

همش دردسر داره عزیزم😂

سوال های مرتبط