ازمایش ذخیره تخمدان میدی اوکی بود تخمک کشی فکر کنم قبلش یکی دوماه قبلش دارو تقویتی میدن بعدش میری سیکل انتقال و آمپول داره میزنی و یکی دوروز یبار میری سونو دکتر چک میکنه روز ۱۲ اینا تخمک کشی
یک ماه دوماه بعدش اگ بدنت اوکی بود انتقال اونم دارو میدن د مراقبت داره بعدم سیکل انتقال جمعا فکر کنم موردی نباشه همباید ۴ ماه اینا روش حساب کنی
مثلا خود چک کردن سالم یا ناسالم بودن جنین حدود یک تا دو ماه زمان میبره
کدوم آزمایشگاه آزمایش Wes دادین؟حداقل دو ماه طول میکشه جوابش بیاد، بعد از اینکه جوابش بیاد میان ژن های معیوب مشترک بین خودت و همسرت رو چک میکنن که ببینن عامل بیماری هست یا نه
چ مشکلی داشتین ک این آزمایش دادین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.