من شیر میریزم یه بار بدون شیر درست کردم خشک شد
کیک سیب، شیر یا ماست میریزن.
اما کیک هویج نیازی به شیر نداره هویج خودش آب داره.
من هیچوقت تو این دوتا کیک شیر نمیریزم..چون خودشون خیلی رطوبت دارن،خمیر میشن
چون هویج خودش آب داره منم کیک هویج با گردو درست میکنم آب و شیر نداره چون نیازی نیس
والا من کیک سیب درست کردم شیر ریختم ولی کمتر ولی سیب و هویج نشنیدم …هویج و گردو جدا شنیدم کیک سیب هم جدا
خب چی داره بجاش؟ میتونی آب و آب میوه هم گاهی بریزی
عزیزم تو روبیکا کانال بارداری باز کردم اگه خواستی عضو شو فقط ایدی رو تو روبیکا سرچ کن ❤️
sahar_dailyy
چون کیک میوه شیر و مایعات نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.