منم همش میگم دردم نمیگیره 😂
دوست نداری سزارین بشی؟؟
۳۹ هفته سزارین شدم واقعا عالی
منم همینجوری بودم ، ۴۰ هفته رفتم بستریم کردن
منم امروز رفتم معاینه گفته دهانه رحم کامل بستس بچه هم پایین نیومده
خوشبحالت منم از ۳۴ هفته دارم درد میکشم😭
ماشالله بهت😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.