۳۹هفته و۴روز همچنان بدون درد

۷ پاسخ

منم همش میگم دردم نمیگیره 😂

دوست نداری سزارین بشی؟؟

۳۹ هفته سزارین شدم واقعا عالی

منم همینجوری بودم ، ۴۰ هفته رفتم بستریم کردن

منم امروز رفتم معاینه گفته دهانه رحم کامل بستس بچه هم پایین نیومده

خوشبحالت منم از ۳۴ هفته دارم درد میکشم😭

ماشالله بهت😄

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرطلای مامان مامان پسرطلای مامان ۳ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۴ ماهگی