۹ پاسخ

زیر یکسال نکنید ازین کارا

بستنی نده من مادرم و مادرشوهرم یه کوچولو دادن بچه ام تا سه روز مریض بود خودشونو قبول کردن از بستنی بوده چون بستنی یخه سرما میشینه تو گلوشون

اره‌ اب‌هویج‌ دادم

من آب هویج هرروزخودم میگیرم بهش میدم بستنی اصلا

پسرم بستنی دوست نداشت

بستی خیلی کم میدم درحدی ک مزشوبفهمه

اره من به دخترم اب هویج میدم خیلیم دوس داره اما کم بهش میدم

بستنی میدم یکم بهش بخاطر دندون و لثه هاش

بله من خیلی کم میدم مثلا دوماه ی بار اینا
اب هویج رو معمولا بیشتر بهش میدم ولی با بستنی کمتر

سوال های مرتبط

مامان دلارز🐥🥹 مامان دلارز🐥🥹 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی