۸ پاسخ

فکر نکنممممم بده 😂🫤

باید بگیری کمه

آب قاطی کنی میرسه وگرنه فعکککک نکنم

ب‌نظرم کمه

راستی عزیزم استکانت سنگینه؟

کمه...

اگ بستنی بندازی میرسه اگ هم بر فرض محال نرسید یکم با آب و شکر رقیقش کن تا به همه لیوان ها برسه😅

فکر میکنم کم باشه

با بستنی که حجمی رو بگیره اره اندازه چهارتا میشه

اره گلم

سوال های مرتبط