فکر نکنممممم بده 😂🫤
باید بگیری کمه
آب قاطی کنی میرسه وگرنه فعکککک نکنم
بنظرم کمه
راستی عزیزم استکانت سنگینه؟
کمه...
اگ بستنی بندازی میرسه اگ هم بر فرض محال نرسید یکم با آب و شکر رقیقش کن تا به همه لیوان ها برسه😅
فکر میکنم کم باشه
با بستنی که حجمی رو بگیره اره اندازه چهارتا میشه
اره گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.