درد واژن و لابیا ها طبیعیه؟؟🤦🏻‍♀️

۴ پاسخ

مال من امروز خیلی خیلی شدیده

منم دارم خیلی بده خیلی🫠🥲

فک کنم اره من از همون ماه اول درد واژن دارم

منم دارم😓

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهور ♥💗 مامان ماهور ♥💗 ۱۰ ماهگی
مامان ♥️آیلین✨ مامان ♥️آیلین✨ ۲ ماهگی
مامان آوا و آیهان مامان آوا و آیهان ۱۰ ماهگی
مامان joje مامان joje روزهای ابتدایی تولد