کاندوم بهترین گزینس
من با قرص مخالفم عوارض داره
با کاندوم
کلا اورژانسی روش پایداری برای جلوگیری نیست.ریسک شکست هم زیاد داره.
ماهم همیشه طبیعی جلوگیری میکنیم سر ۳تا بچه هام هروقت خواستیم جلوگیری نکردیم حامله شدم شوهرم از کاندوم خوشش نمیاد
ایودی بذار
وقتی قرص میخوردی به طور طبیعی هم جلوگیری میکردین؟
قرص دروسبلین برا من خیلی جواب بود یکسالو چند ماه مصرف کردم تا قطعش کردم باردار شدم عالیه
جلو گیریی طبیعی ولی یه بار جلوگیری نکنیم باردار شدم ولی بازم دستگاه بزار یا قرص بخور
من این چندسال طبیعی جلوگیری کردم و فقط هروقت خواستم اقدام کنم داخل ریختیم ، کاندوم اصلا یجوریههههه لامصبببب گوشت ب گوشت یه چیز دیگس🥲🙊🙈🤣😁
منم دوسال پشت سر هم با اورژانسی باردار شدم 😥
من ای یودی گذاشتم
کاندوم 😁😁😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.