مامانای باردار شما تو رابطه پیشگیری میکنید؟
حتما باید پیشگیری کنیم؟

۱۴ پاسخ

حتما باید پیشگیری کنی چون باعث میشه دهانه زحم شل شع و عفونت بگیری واسه کسای ک زایمان طبیعی هستن ماه نهم رابطه بدون جلوگیری توصیه میشه

اره باید داشته باشی میگن خطر ناکه

بهتره بکنی دهانه رحم رو نرم میکنه ولی همیشه لازم نیس

والا من تا دوهفته پیشم پیشگیری نداشتم دوهفته هس دارم اونم گاهی شوهرم اصرار میکنه بریزم منم دیگ میزارم

من بارداری چهارمم هست هیچوقت پیشگیری نکردیم تو رابطه....مشکلی هم خدا رو شکر هیچوقت برام پیش نیومد تو چهارتا

منکه ۷ ماهه دستشم بهم نخورده
آدم ترسویی هستم

ما ک ۶ ماهه نداریم خودم و شوهرم می‌ترسیم😆

بله صد در صد 🤌

آره هم باعث عفونت میشه هم دهانه رحم و نرم میکنه ولی ماه آخر میگن خوبه بدون پیشگیری

پیشگیری منظورت اینه مایع منی ریخته بشه تو واژن یا نه؟
اگه منظورت اینه بهتره ریخته نشه چون دهانه رحم رو نرم‌ میکنه

عزیزم نباید منی داخل ریخته بشه چون انقباظ میاره و تو هفته های بالاتر باعث زایمان زودرس میشه

من ۶ماه پاکی دارم خوشبحالتون با اینکه منع رابطه نیستم ولی میترسم😂

ما میکنیم چون عفونت میگیرم

ما نمیکنیم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی
مامان ویانا خانم مامان ویانا خانم هفته سی‌ودوم بارداری