۶ پاسخ

برای اسهال ببخشید چکار میکنید خانما

من غذام با روغن زیتون درست میکنم بعد وقتی تو بشقاب میکشم هم روش روغن زیتون میریزم بعد هم دو سه قاشق خالی روغن زیتون میخورم 😂
صبح ناشتا هم یه لیوان آب ولرم با چند تا مویز
آلو بخارا در طول روز
خاکشیرم میگن ناشتا خوبه ولی من بدم میاد نمیتونم بخورم

کاهو بخور میوه های نرم هلو شلیل اینا بخور

صبح ناشتا ی لیوان آب ولرم یا جوش بخور

برا من شربت داد بعد غذا میخورم

انجیر و توشیر خیس کن بخور

سوال های مرتبط

مامان دیاکو 💙 مامان دیاکو 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان زیتون
💙💟💜 مامان زیتون 💙💟💜 هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی