شما برای یبوست بارداری چکار میکنید ؟ لامصب نمیشه هم زور زد

۲۱ پاسخ

زیتون بخور با غذا عالیه

روزی یبار شیاف همروروئید

من هرشب شکمم کار میکنه

من هرروز گوجه سبز میخورم خیلی روم تاثیر داره

بعد از هر وعده غذایی یه کم راه برو

روزی ۴ تا عدد خرما بخور فیبرش بالاست و صبح ناشتا هم یه لیوان اب ولرم

من از اول بارداری شیاف استفاده میکرم برا هماتومم اولش بعدش سرکار میرفام کمردرد میگرقتم بخاطر شیاف هیچ وقت یبوست نگرفتم

روزی دوسه تا کیوی 😁🤌🏻

من برگه زردآلو خیس کرده تو یخچال دارم روزی چندتا میخورم
خیلی دیگه شدید بشه ، شربت لاکسی ژل دکتر بهم داده موقع خواب میخورم با یه لیوان آب ،

توت بخور مثل قرص جوابه

من برگ زردآلو خیس میکنم میخورم خوبه

شیر کیوی😬

شربت ملین لاکسی مل عالیه من چون سرکلاژم دکترم بهم داد هم برای جوشش معده خوبه هم یبوست

زیتون و روغن زیتون
سبزی و میوه هایی مثل کیوی و پرتقال
مصرف آب زیاد

روغن زیتون میخورم,آلو میخورم،آبم زیاد میخورم

تنها چیزی که به دردم خورد روغن زیتون روی سالاد یا روی برنج میزاشتم

زیتون
روغن. زیتون ناشتا
کیوی با پوست ناشتا
لواشک الو
انجیر خیس خورده
شربت لاکسی ژل

کیوی بخور

سوپ رقیق هم زیاد مصرف کن

روغن زیتون، آب زیاد بخور، قیسی

روغن زیتون بخور همراه غذا یا سالاد
لواشک و آلو هم خوبه
آب هم ۸ لیوان در روز

سوال های مرتبط

مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری