عزیزم کیوی بخور من هر روز میخورممشکلم حل شد . اوایل گریه میکردم
قرص اهنت رو عوض کن
روغن زیتون بریز رو سالا بخور
بعد اگه قرص دمیترون میخوری برا اونه این شکلی شدی
لواشک خونگی بخور
شربت لاکسی ژل هر ۸ ساعت ۲ قاشق بخور عالیه
زیتون
آلوبخارا
شیره و ارده
کیوی
انجیر خیس خورده
آب فراوون
لاکسی ژل بخور از داروخونه بگیر
هندونع بخور
وای منم همینطورم
قبل بارداریم اصلا اینجور نبودم الان اینجور شدم
دکترم گفته عادیه
اگه روغن زیتون،زیتون،کره،برگ زردآلو جواب نداد دیگه برو دکتر ملین بده بهت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.