لامصب یکسره یبوست میگیرم🙁😭😭😭 زور زدنی هم میترسم

۱۰ پاسخ

عزیزم کیوی بخور من هر روز میخورم‌مشکلم حل شد . اوایل گریه میکردم

قرص اهنت رو عوض کن

روغن زیتون بریز رو سالا بخور
بعد اگه قرص دمیترون میخوری برا اونه این شکلی شدی

لواشک خونگی بخور

شربت لاکسی ژل هر ۸ ساعت ۲ قاشق بخور عالیه

زیتون
آلوبخارا
شیره و ارده
کیوی
انجیر خیس خورده
آب فراوون

لاکسی ژل بخور از داروخونه بگیر

هندونع بخور

وای منم همینطورم
قبل بارداریم اصلا اینجور نبودم الان اینجور شدم
دکترم گفته عادیه

اگه روغن زیتون،زیتون،کره،برگ زردآلو جواب نداد دیگه برو دکتر ملین بده بهت

سوال های مرتبط

مامان دیاکو 💙 مامان دیاکو 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری