خانما تو بارداری برای رابطه جلوگیری میکنین یا نه؟

۷ پاسخ

من رابطه‌ دارم و جلوگیری هم نکردم تاحالا

بله
ولی برای زایمان طبیعی ماه اخر جلوگیری نشه بهتره

اره باید جلوگیری بشه

اره میکنیم

بعله باید جلوگیری بشه چون باعث نرم شدن دهانه رحم میشه

اره الان ۷ماه رابط ندارم نه حس دارم ن میتونم

من ک منع رابطه ام ولی کسایی ک منع نیستن و انجام میدن نباید مایع منی مرد بریزه داخل

سوال های مرتبط

مامان ویانا خانم مامان ویانا خانم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری