عزیزم شما سیداشهدا زایمان کردین چقدر شد هزینش
من زایمان کردم عالیه ازهرلحاظ که فکرشو بکنی
من دوتا بچه هامون توی دوسال پشت هم سید اشهدا سزارین شدم فوق العاده بودن هم پرسنل هم ماماها هم پرستاران
خانم دکتر که دیگه نگم فوق العاده هستن و قابل توصیف نیستن از بس ماهن حتما برو عالیه
من اونجا زایمان کردم سزارین شدم از همه لحاظ راضی بودم خداییش
و در کل بیمارستان خبیه رسیدگی تمیز و خلوته
خیلی خبه ولی بستگی ب دکترتم داره
سید شهدا مادر دوست من قبلا اون جا رفته بود حدود 12سال پیش خیلی خو تعریفش میکرد
اقوام ما اونجا طبیعی زیاد بودن راضی بودن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.