سلام شما چال لپ زدی؟
من دو بار کیست تخمدان داشتم دو بار هم ترکید تو شکمم بار اول خدا خودش بهم رحم کرد بار دوم فقط درد شدید داشتم .وقتی کار میکنی درد میگیره زیر دلت حالا هر سمتت ک باشه ولی باز درد میپیچه تمام زیر دلت رو میگیره
چند میله؟؟
عزیزم من داشتم ولی دردی حس نمیکردم🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.