سعی کن زیاد نخوری چون دهانه رحمو نرم میکنه
من چرا نه یبوست شدم نه اسهال شدم نه تهوع داشتم ..نه خون ریزی داشتم نه لکه بینی داشتم نی نی هم حالش خوبه خدارو شکر خدا خیلی دوسم داره
نه خوب نیست دهانه رحم رو نرم میکنه
نه میگن دهانه رحم رو نرم میکنه
خاکشیر میگن با آب گرم بخوری اسهال میشی با آب سرد بخور یبوست میگیری یا هم بر عکس برای همین من جرات خوردنش ندارم
اره عزیزم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.