خاکشیر میتونم بخورم؟؟؟

۶ پاسخ

سعی کن زیاد نخوری چون دهانه رحمو نرم میکنه

من چرا نه یبوست شدم نه اسهال شدم نه تهوع داشتم ..نه خون ریزی داشتم نه لکه بینی داشتم نی نی هم حالش خوبه خدارو شکر خدا خیلی دوسم داره

نه خوب نیست دهانه رحم رو نرم میکنه

نه میگن دهانه رحم رو نرم میکنه

خاکشیر میگن با آب گرم بخوری اسهال میشی با آب سرد بخور یبوست میگیری یا هم بر عکس برای همین من جرات خوردنش ندارم

اره عزیزم بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری