۴ پاسخ

هر چی نا آرامی باشی اون می فهمه و بدتر میشه. اگر کسی کنارته بده به اون

ادم باید کنار بیاد جگرگوشه اش هست اما نی نی یه مامان پر انرژی سرحال میخواد

دکتر بردی حتما کولیک داره

ببین عزیزم این درد ممکنه دو سه ماه ادامه داشته باشه بهتره باهاش کنار بیای و بدونی تو این چالش تنها نیستی همه ما درگیرشیم صبور باش و با قدرت ادامه بده یه سری روش ها هست کمکت می‌کنه.سرچ کن.قطره هم بده مهم اینه آروغش بگیری

سوال های مرتبط