۶ پاسخ

ولی‌من همش میگم خیلی گناه دارن بچه های حساسیت به پروتئین گاوی کاشکی میتونستن شیر خشک معمولی که خوشمزه تره بخورن🥲

من سه ماهه دارم میدم خوبه بد نیست خیلی وزن نمیده که اضافه وزن بگیره ولی روی نموداره

خیلی رقیقه پناه همش بالا میاورد

من میدم خوبه اولش اسهال شد الانا دیگه خوب شده

من دادم به پسر من نساخت و الان سهمیه‌ای از معاونت دارو شیر کومیداژن میگرم

نان الترا دادم دکتر گفت شیر سویا هست

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان هامین👼💙 مامان هامین👼💙 ۷ ماهگی