اسم پسرم و چی بزارم؟ هیچی به دلم نمیشینه 🥲

۱۷ پاسخ

کوهیار . دایار . مانیار . مازیار . دیار . دیاکو .
آروین . آیدین. آرین . آرش . آروید . الوین .
رامان . بارمان . رادمان .رایان .تیام . لیام .
کارن .کایان. کیان . فرهان. فراز .پرهام .
مهراد. مهیار . هیرا . کامیار. داریا. آیکان .
آریا . کاوه . رادین . رادوین .دامون . رایبد.
رایکا .مهرزاد . شهریار . مهرسام . کیاراد
کیارش . سامیار . شایمین . ویهان . آیهان
مایار . میران . یونا . افراز . فربد . فرزین .
میراث .سامین . آروکو . باربد . باراد . بردیا .
کیاشا . شاهان . ماهان . بهراد . رادمهر . هیراد . هامون
فرهود . شروین . آدلان . اردلان . ارسلان . برسام .
برزین . آروکو . الوند . البرز . آراز. آزاد . والا .

من اسم همسرم آرشه اسم پسرمو گذاشتم آرشا به معنی پاک و مقدس

من اسم پسر رو یزدان انتخاب کردم به نظرم اسم خاصیه و هیچوقتم قدیمی نمیشه اگر هم دختر بود میزارم جانان😊

منم همدردیم.ازاسم دیار خوشم اومده اونم چون عربی هست نمیزاریم

Manam

من اسم پسرم پویان اسم این یکی پسرمم میزارم نویان

بردیا🩵🩵

من اگه بچه ام پسر میشد میذاشتم کامران

من میخام شاهان بزارم

من تیام انتخاب کردم

وااااای منم دقیقا الان راجبش تاپیک گذاشتم
ولی درکل نظرم رو اسم ویراد 🥹❤️

من میخام محمدپاشا بزارم انشالا

من دایار انتخاب کردم

جدیدا از فرهان خوشم اومده
ماهان
نیکان
مهیار
فربد
صدرا

دقیقا منم همینم گلم هیچچچچ اسمی به دلم ننشست فقط از اسم علیسان و آیهان خوشم اومد تا الان🥹

منم 🥲

فرهان

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🐣🩵 مامان قند عسل🐣🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ایلیا و آریا مامان ایلیا و آریا هفته بیست‌ونهم بارداری