۴ پاسخ

اره باید پستونک بدی وگرنه اون نمیفهمه هی شیر میخواد هی با ولع میخوره دل درد میشه

ببخشید اینو میپرسم نی نی شما هم باد شکمش خیلی بو داره؟ نمیدونم چرا مال من اینجوریه

اره تسکینشون میده نی نی من داغون شده بخاطر کولیک کل شب بیداره، شما چه قطره ای دکتر داده بهتون

بله
من پستونک میدم اینجور موقع ها

سوال های مرتبط