عزیزم باید انتی بیوتیک بخورع ببر دکتر فعلا هم باید شیاف لزاری فقط شیاف
اگه بالای ۳۹ میمونه و پایین نمیاد هیچ جوره نصف یدونه شیاف دیکلوفناک ۵۰ براش بزار فقط یبار ها
خطرناکه چندبار نزاری
عزیزم وقتی تبش طولانی میشه باید ببریش دکتر آنتی بیوتیک بده
مایعات زیاد بده
ازیترومایسین بده تب یعنی عفونت بچت عفونت داره بچه منم همین بودتاسه روزحتی سرومم وصل کردم تااینکه ازیترومایسبن دادم خوب شد
ببین دوتا شربت لازمته پروفن و پاراکید به این روش عمل کن مثال اگر ساعت ۹ شب پاراکید دادی ساعت دوازده پروفن بده دوباره مجددا ساعت ۳ پاراکید دوباره ساعت ۶ پروفن ینی به فاصله هر سه ساعت یکی درمیون پروفن و پاراکید بده
پاشویه کن با گلاب ختمی دم کن بده حتما استا وقتش بده با شربت چرک خشک کن
ساعت چند دادی؟
الان چی دادی بهش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.