ب من ندادن گلم
من تو سونوگرافی ان تی یکی از شریان های رحمم بسته بود چون قبلا سقطم داشتم و سنم بالا بود از ۱۴ هفتگی میخورم
نه عزیزم
دوستان من آمپول دور نافی دکترم برام تجویز کرده میزنم برای غلظت خون داشتم
بستگی ب تشخیص پزشکت داره من سر دخترم اصلا ی دونه شیاف لازمم نشد
اسپرینم اصلا
ولی بارداری دومم از شیش ماه قبلش اسپرین مصرف میکردم تا همین الان
نه عزیزم وقتی خون رسانی به جنین کم باشه دکتر آسپرین میده که بچه بهش بیشتر خون برسه و بیشتر رشد کنه، من میخورم
نه ،درصورت تجویز دکتر .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.