حتمن همه باید آسپرین استفاده کنن؟!

۷ پاسخ

ب من ندادن گلم

من تو سونوگرافی ان تی یکی از شریان های رحمم بسته بود چون قبلا سقطم داشتم و سنم بالا بود از ۱۴ هفتگی میخورم

نه عزیزم

دوستان من آمپول دور نافی دکترم برام تجویز کرده میزنم برای غلظت خون داشتم

بستگی ب تشخیص پزشکت داره من سر دخترم اصلا ی دونه شیاف لازمم نشد
اسپرینم اصلا
ولی بارداری دومم از شیش ماه قبلش اسپرین مصرف میکردم تا همین الان

نه عزیزم وقتی خون رسانی به جنین کم باشه دکتر آسپرین میده که بچه بهش بیشتر خون برسه و بیشتر رشد کنه، من میخورم

نه ،درصورت تجویز دکتر .

سوال های مرتبط

مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوهیار کوچولو مامان کوهیار کوچولو ۲ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری