۶ پاسخ

چه دیر زدی

لباساشو کم کن
حتما پاشویه کن
حواست به قطره استامینوفن باشه هر چهار ساعت
و اینکه سعی کن حداقل ۲۴ ساعت کامل یک نفر کنارش باشه بیدار
که اگر خدایی نکرده تب بالاتر رفت متوجه شی بتونی ببری بیمارستان

عزیزم منم پسرم چندروز پیش واکسن چهارماهگی زد دوماهگیشم تبش تا ۳۸.۹ میرفت وبیست دقیقه گریه و بینالی میکرد من سرساعت قطره پاراکید میدادم میومد پایین.

مای بی بی شو دربیار

لباسش رو کم کن

باید ۳۷/۷ بالا نباشع

سوال های مرتبط

مامان شایلین وشاین💕🍒 مامان شایلین وشاین💕🍒 هفته سی‌وهفتم بارداری