بیشتر از ۲۰ قاشق مرباخوری نمیخوره دخترم

۶ پاسخ

خوب میخوره دیگه چی میخوای
مگه معده ش چقد جا میگیره

دیگه از این بهتر بخوره ؟عالیع ماشالااا

از زمانیکه دست از شمردن قاشق های پسرم کشیدم بسیااااار خوش خوراک شده
خودم هم راحتتر زندگی میکنم
نگران نباش
به اندازه نیازشون میخورن
و لازم باشه درخواست میکنن

نوش جانش
خوبه دیگه

خیلی خوبه ک میشه ۱۰ قاشق غذاخوری عزیزم

بیاد تورو هم بخوره خوبه؟
خوبه دیگه نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی