۹ پاسخ

اره من اینکارو کردم پسرم کلا شیرخشکی شد 🥲

بله صد درصد پسرمن دیگه سینمو نگرفت و شیر خشکی شد

نه من ب بچه هام هر دوتا رو میدم میخورن

شیر خشک اپتامیل بدی بهتره ، چون بقیش شیرین تره و ممکنه بچه دیگه سینه نگیره، ولی من بچه ای رو دیدم که برعکس شده، شیشه رو پس میزده

دوستم هم گفت شیرم کمه داد بهدش دیگ نخورد بچه اول همه فک میکنن شیر کمه بچه سیر نمیش ولی همون چند قطره مقوی هس بچه هم سیر میش اگ سه چهار روز اولش زود زود شیر بدی شیرت زیاد میشه

هم ممکنه نگیره
هم ممکنه هر دو تا رو بخوره
هم ممکنه اصلا شیر خشک نخوره
هر سه حالت رو دیدم

باید یه شیر خشک که خیلی نزدیک به شیر مادره بدی

صد درصد دیگ نمیگیره
من بچه دومم تا۳ماه کمکی شیرخشک دادم بعد کلا سینه نگرفت میدیدم گرسنه مجبوربودم وعده های شیرخشک اش بیشترکنم

اره احتمال زیاد نمیگیره چون طعم شیر خشک بهتره دختر برادرم اونجوری کردن دیگ شیر خودشو نخورد

سوال های مرتبط