خداروشکر پسر من چشش نزنم از همون اول شب بیداری نداشتم باهاش کلا میخوابید 2 ماه اول خودم هر دوساعت پا میشدم شیرش میدادم دیگ بعدش هم کلا تا صبح بیدار نمیشد
شب که شیر میخوره جاشم تمیزه میخوابیم،اگه دیروقت مثلا ۱ اینا خوابیدیم ۴صبح برا شیر خوردن بیدار میشه،۶ونیم و ۸هم شیر میدم هم پوشک عوض میکنم،،،فول شارژه منم بدو بدو میرم دست صورت میشورم چایی صبحانه میخورم بعد شیر میخواد که بخوابه ۱۱ اینا میخوابه ولی کم،منم یا کار میکنم یا خوابم بیاد میخوابم،،،ساعت ۱ بیدار میشه شیرخشک میدم و چون نق میزنه از پیشش تکون نمیخورم جلوی تی وی یا کتاب دستم یا گوشیم دستم،،،تا ساعت ۳ونیم نق میزنه ۳ونیم میخوابه منم پامیشم یه چیزی میخورم،
با رفلاکسو گریه و کولیک و بی خوابی😭
نخوابیدن کولیک گریه و بی قراری خستگی زیاد به سختی شام و ناهار درست کردن😐
شیرنمیخوره حرصم میدهههه🤦🏻♀️😭😭
خیلی سخت و شیرین میگذره تا میام کلافه شم از خستگی بهش نگاه میکنم که آرزوم بغلمه انرژی میکیرم
با دهن سرویسی شیر نخوردن نخابیدن
با بی خوابی😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.