۶ پاسخ

خیلی باید شل‌کنی و بگذری، وگرنه روان و اعصاب بچه هامون داغون میشه.
اونام عصبی بار میان. منم کنترلم سخته واقعا ولی خیلی سعی میکنم که از کوره در نرم.

منم پريشب دعوا كردم نميخواستم بخاطر پسرم چيزى بگم واى شوهرم هى ريز ريز غر ميزد من رفتم تو حموم خودمو سرگرم كردم اما باز غر زد منم يهو كنترلم از دست دادم از حموم اومدم بيرون شروع كردم داد كشيدن پسرمم بغلش بود رفتم اينقد از پشت زدمش پسرم ترسيد گريه كرد ، بعد چون پسرم ترسيد باز عصبى شدم شونه چوبى داشت زدم تو سرش 😂 شونه شكست پيشونيشم باد كرد
خودش ديشب رفته بود گل گرفته بود برام اما من هنوز باهاش حرف نميزنم

دعوا میکنیم دوتا بچم مث ماست نگا میکنن😐🤣ی گریه ای بغلی اصلا هیچ

والا ما داخل ماشین دعوا میکنیم خودمون دوتا

پیامکی دعوا میکنم
یا با تلفن وقتی خوابن🫠
سعی کن شل کنی دختر
مردا ادم بشو نیستن

همه ی مرداهمینن روی مخن

سوال های مرتبط