۱۱ پاسخ

خجالت واسه چی بچس دیگه عب نداره بقلش بگیر توعم ولش نکن کم کم اجتماعی میشه نگران نباش

تا الان کم بردیش بیرون؟

دختر منم ب جز بغل منو و باباش بغل هیچکسی نمیره

دختر منم همینه..از بغل منو باباش بغل هیشکی نمیره..البته بجز عموهاش ک بغل اونا ارومه..بغل عمع و مامان جوناش هم نمیره..بگی نگی با ابجیمم خوبه...بچس دیگه..بهتر ک نمیره بچه این دست اون دست بشه من دوس ندارم

بعضی از بچه ها اینجورین عزیزم کاملا عادیه
به مرور خوب میشه

دختر من ازین بدتره بغل باباشم نمیره حتی🥴😂

دختر منم وقتی میریم خونه فامیل شوهرم همینجوری میکنه
فقققط بهونه و گریه
ولی خونه مامانم و خواهرم حالش خوبه 🫣😬

بغل خودمم هس گریه میکنه
حتی‌خونه‌مامانم

من اصلا دوست ندارم هامین رومهمونی ببرم
بغل هیچکس جزخودم نمیره دائم لج‌وگریه
خیلی اذیت میکنه تومهمونی میگ فقط خونه باشیم

یکم صبوری کن میگذره اینروزا

چرا اخه شاید مشکلی داره شاید خوب نمیخوابه شاید شکمش خوب سیر نمیشه

سوال های مرتبط