۱۱ پاسخ

به من مامانم فقط غذای آبکی میداد تا چند روز
بخاطر بخیه هام که شکمم یه موقع سفت نشه
بیشتر آبگوشت با جوجه محلی می‌خوردم یه کم هم نون تیلیت میکردم

بیمارستان جوجه داد

تو بيمارستان جوجه و سوپ و ابميوه توخونه هم بيشتر كاچي و بلدرچينو…

فقط آبگوشت های چرب بخور تا یبوست نشی که نابود کنندس

کاچی. تخم مرغ شل.سوپ جو .ابگوشت.جیگرگوسفند ک قربونی بود😂😂

من تا دو روز بعد سزارین حتی بهم آب هم نمیدادن... فقط سرم
بعد از دو روز سوپ بی مزه بیمارستان

😂😂 سلام قرمه سبزی

همش سوپ اه یادم افتاد ...دلم لک زده بود برا غذا🥲

والا من طبیعی بودم از عقب تا جلو بخیه بود بعدم ابگوشت و کباب برام اوردن از ترس اینکه چطور دستشویی کنم کباب نخوردم

بیمارستان جوجه وسوپ داد ،من داشتم جوجه می‌خوردم ،مامانم اومد آب بهم بده پریدتو گلوم ،نمیتونستم سرفه کنم همینجور بی صدا تکون میخوردمواشک میومد از چشم 😂

قیمه نثار

سوال های مرتبط