گرانولوم نافی کسی تجربه داشته ؟چطور خوب میشه؟؟

۳ پاسخ

من واسه ترشحاتش پماد چشمی تتراساکلین استفاده کردم بعد که خشک شد خودش خود به خود جمع شد و رفت تو

سلام پیش کدام دکتر بردیش
دختر منم اینجوریه
منم کرمانشاه میشینم گفتم ببرمش

چی هستش؟

سوال های مرتبط